Senior Mendix Ontwikkelaar

Kadaster

Opdracht omschrijving

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.

Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. 

Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. 
Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Opdracht
Het Kadaster is bezig met een grandioze klus, het project Kadastrale Kaart Next (KKN), waarbij miljoenen oude documenten worden overgetekend en geïnterpreteerd. Deze documenten bevatten de metingen die ons helpen de kadastrale kaart nog beter te maken. Dit werk wordt grotendeels externe partijen opgepakt en gecontroleerd door de medewerkers van het Kadaster. Het resultaat van de werk wordt opgenomen in een nieuwe kaart met de naam ‘Verbeterde Kadastrale Kaart’. Binnen het project wordt gebruik gemaakt van een Mendix applicatie met de naam ‘Administratie Portaal’. Binnen deze omgeving wordt de data die door externe partijen wordt verwerkt geadministreerd en van beoordelingen voorzien. Deze applicatie bestaat en wordt actief gebruikt, de werkdruk door de gebruikers (controleurs) van deze applicatie wordt ervaren is groot en dient verholpen te worden.

Belangrijkste technieken, methoden en tools:

  • Mendix Studio Pro 10.x;
  • QC Vector;
  • GIT Version Control;
  • SASS/CSS;
  • SAP Business Technology Platform;
  • SAP BW;
  • SAP Single Sign-On via XSUAA;
  • Single Sign-On via OIDC;
  • REST API's;
  • JWT Web Tokens;
  • Encryption;
  • CSV / XLS Import/Export;
  • MxModelReflection;
  • Deeplinks;
  • OQL;
  • Microsoft Graph API;
  • SAP Application Logs;
  • SAP Malware Scanning Service;
  • SAP Application Router Security Headers;
  • Cloud Foundry Runtime;
  • Cloud Foundry CLI;
  • JIRA;
  • Integraties met Databricks.

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Ontwikkelen van bi-directionele interfaces tussen KKN Administratieportaal en QC Vector;
    • Veldwerken (SELECT/ASELECT)
    • Steekproeven
    • Constateringen
  • Integratie met Everest realiseren;
  • Integratie met ArgoStarter realiseren;
  • Integratie met Microsoft365 / Graph API realiseren;
  • Ontwikkelen van rapporten met Mendix Templates;
  • Integratie met BI Systemen Databricks;
  • Opzetten van Audit Trail;
  • Opmeten facturatie administatie;
  • Adviseren van Business, IT en Architectuur m.b.t. inrichtingskeuzes voor het IAM en IGA landschap;
  • Je werkt mee in de scrumteams aan de geplande sprints.

Vereisten / knock-outcriteria
Let op: motiveer (kort) in het CV per knock-outcriterium hoe u hieraan voldoet.

1. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd;
2. Een maximum uurtarief van € 100,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten;
3. Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 6 pagina’s A4;
4. De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;
5. Minimaal afgeronde HBO-opleiding in de richting van Informatica;
6. Minimaal Mendix Advanced gecertificeerd;
7. Minimaal 6 jaar ervaring met Mendix;
8. Minimaal 6 jaar ervaring met Agile-werken;
9. Minimaal Mendix profiel Level 5;
10. Aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met inrichting en deployment van complexe Mendix applicaties;
11. Aantoonbare ervaring om als lead zelfstandig te werken met complex Mendix applicaties
12. Aantoonbare ervaring met het creatief en kritisch meedenken met de business

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) verdeeld in:
13. Deze opdracht vergt zowel samenwerking binnen het KKN-team, het Mendix-team en zelfstandig werk. Deze verschillende settingen kennen eigen werkwijzen die mogelijk conflicteren. Tegen welke problemen zou je aan kunnen lopen en hoe zou je die oplossen? Welke ervaringen heb je omtrent soortgelijke kwesties? Omschrijf in maximaal 600 woorden hoe jij hiermee omgaat.

Weging (staffel)
a. Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (100 punten);
b. Antwoord sluit voldoende aan (75 punten);
c. Antwoord sluit onvoldoende aan en is onvoldoende onderbouwd (25 punten);
d. Antwoord sluit niet aan (0 punten).

Competenties

  • Resultaatgericht;
  • Helicopterview;
  • Besluitvaardig en vasthoudend; kan zijn/haar eigen pad trekken in complex krachtenveld;
  • In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief;
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Proactief en initiatiefrijk;
  • Analytisch vermogen.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie van cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.

Stap 3: Beoordeling door opdrachtgever
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde selectiescriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Verificatiegesprek
In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Tarief 
Maximaal € 100,-
Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 6 pagina’s A4, opgesteld in het Nederlands. De motivaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord.

Overige informatie

Conceptovereenkomsten

  • Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten:
    • 1d Detacheringsovereenkomst
  • Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden.

Contractpartijen
Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. 

Voorwaarden
Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.
Per leverancier mogen meerdere offertes worden ingediend op deze aanvraag.

Geheimhoudingsverklaring 
Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.

VOG
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

WAADI
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Acquisitie
Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.

Flextender als bemiddelaar
Voor deze opdracht treedt Flextender op als bemiddelaar. Ook maakt het Kadaster gebruik van de dienstverlening van Flextender voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met het Kadaster wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met Flextender aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van Flextender worden vastgelegd.
Het Kadaster zal voor deze opdracht een twee- óf driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer.

Flextender zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst Flextender.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 18 augustus 2025 09:00de vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 19 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland woensdag op 27 augustus 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 26 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 25 augustus 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Sluiting inschrijving
25 Aug 2025
Aanvang
Mon Sep 01 2025 00:00:00 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd)
Inhuurtype
zzp
Opleiding
HBO
Automatisering/ICT
Solliciteer direct
Vragen over opdracht?

Niet gevonden wat je zocht?

Wil je gebruikmaken van persoonlijke begeleiding, slimme AI-matching en direct reageren op relevante opdrachten? Schrijf je in en ontdek wat Carrièrebrug voor jouw loopbaan kan betekenen.

Schrijf je in
Carrièbrug logo
Carrièrebrug
Reageert normaal binnen een paar uur.
Carrièrebrug
Goededag!
Waar kunnen we je mee helpen?
Whatsapp Logo
Start Whatsapp Chat
Whatsapp Logo