Opzichter Openbare Ruimte-Civiel

Gemeente Brummen

Opdracht omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Brummen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Brummen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Brummen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Brummen
De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.

De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.

In verband met een vertrekkende collega hebben wij een vacature Opzichter Openbare Ruimte-Civiel. Ter overbrugging van de invulling van deze vacature hebben wij een tijdelijke opdracht om te zorgen voor voortgang op een aantal lopende projecten.

Opdracht
Als opzichter/toezichthouder civiel houdt je toezicht op de kwaliteit en voortgang van werken van derden aan wegen, riolen, verkeersvoorzieningen, openbare verlichting en werken van nutsbedrijven. Je verricht bijbehorende administratieve werkzaamheden, zoals het opstellen van afrekenstaten, rapporteren over voortgang, verwerken van revisiegegevens etc. Je doet de technische toetsing en beoordeling van aanvragen voor rioolaansluitingen en uitwegen. Je signaleert problemen en onvolkomenheden t.a.v. verkeer, weg- en rioolbeheer, openbare verlichting & reiniging, spoort deze op en zorgt zo mogelijk voor een oplossing.
Je handelt klachten en meldingen van bewoners af (in FIXI).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van €95 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender;
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. Aantoonbare kennis van en werkervaring met UAV en RAW-systematiek;
4. AantoonbaarIn bezit van rijbewijs B en eigen auto voor uitvoering van het werk. Dienstreizen vanaf werklocatie Gemeentehuis Brummen mogen met onderbouwing gefactureerd worden à €0,37 per kilometer.
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het houden van toezicht op de uitvoering van civieltechnische werken;
6. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouderAantoonbaar 5 jaar relevantewerkervaring met het houden van toezicht op de uitvoering van civieltechnische werken (30 punten);
7. Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding gericht op civiele techniek, techniek, bouwkunde of ruimtelijke ordening (25 punten);
8. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en flextender fee; (35 punten)
a. tot €90 (35 punten);
b. van €90 tot €95 (15 punten);

c. hoger dan €95 (0 punten).
9. Een aantoonbare afgeronde VC-VOL opleiding/cursus (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je durft zelfstandig beslissingen te nemen en hebt een praktische instelling;
  • Je bent een enthousiast teamwerker, je hebt een klantvriendelijke instelling, je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en denkt oplossingsgericht;
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;

Benodigd aantal professionals
1

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie alle cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal schaal 9 Cao Gemeenten. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: n.t.b.
Is hybride werken mogelijk: Nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 2 september 2025.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 18 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 19 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 26 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Sluiting inschrijving
26 Aug 2025
Aanvang
Zo spoedig mogelijk
Inhuurtype
detachering
Opleiding
MBO+
Openbare orde en veiligheid
Ruimtelijke ordening/Milieu
Projectmanagement
Advisering/Consultancy
Solliciteer direct
Vragen over opdracht?

Niet gevonden wat je zocht?

Wil je gebruikmaken van persoonlijke begeleiding, slimme AI-matching en direct reageren op relevante opdrachten? Schrijf je in en ontdek wat Carrièrebrug voor jouw loopbaan kan betekenen.

Schrijf je in
Carrièbrug logo
Carrièrebrug
Reageert normaal binnen een paar uur.
Carrièrebrug
Goededag!
Waar kunnen we je mee helpen?
Whatsapp Logo
Start Whatsapp Chat
Whatsapp Logo