Medewerker Serviceteam

Gemeente Schouwen-Duiveland

Opdracht omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Schouwen-Duiveland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Schouwen-Duiveland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Met zo’n 400 collega’s zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat ‘moet’; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen – onze inwoners, ondernemers, en gasten – centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat ‘de mens centraal stellen’ voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!

Team
Het Serviceteam Schouwen-Duiveland is voor al onze inwoners, gasten en partners het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en signaleringen. Dit gebeurt niet alleen per telefoon, maar ook per e-mail en steeds meer met social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en de BuitenBeter App. Verder helpt het Serviceteam ook wanneer een klant een vraag heeft over een digitale aanvraag of melding via de Persoonlijke Internet Pagina (PIP).

Opdracht
Het Serviceteam Schouwen-Duiveland is voor al onze inwoners, gasten en partners het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en signaleringen. Dit gebeurt niet alleen per telefoon, maar ook per e-mail en steeds meer met social media zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en de BuitenBeter App. Verder helpt het Serviceteam ook wanneer een klant een vraag heeft over een digitale aanvraag of melding via de Persoonlijke Internet Pagina (PIP).

Jij haalt als geen ander de belangrijkste informatie uit telefoongesprekken. Je weet direct te handelen op de diverse vragen die binnen komen. Je bent communicatief zeer sterk, want je verstrekt veel (algemene) informatie via de telefoon en voor de afwisseling ontvang je soms ook bezoekers of leveranciers. Je stelt daarbij ‘de mens’ centraal, zodat zij zich uitstekend geholpen voelen. Wanneer een vraagstuk binnenkomt, weet jij deze zelf te beantwoorden of onder de aandacht te brengen bij de collega die over de betreffende informatie beschikt. Jij bewaakt hierin het overzicht, raakt niet in paniek en kunt tegen enige spanning.

Het werken met en schakelen tussen verschillende computerprogramma’s is voor jou geen probleem. Ook heb je jouw administratie graag op orde, want de vraagstukken moeten via een administratieve procedure worden afgehandeld. Wanneer er zich knelpunten voordoen, signaleer jij deze en maakt ze bespreekbaar. Je werkt namelijk samen met jouw collega’s aan ons gemeenschappelijke doel: onze dienstverlening verbeteren.

Jouw werktijden zijn volgens rooster van 8.00 - 16.00 uur of van 9.00 - 17.00 uur op uitsluitend weekdagen. Je werkdagen worden afgestemd in overleg met het team. Hiervoor vragen wij flexibiliteit in je werkdagen. Wij maken in principe een rooster voor de aankomende zes weken. Dat weet jij waar jij aan toe bent.

Wie ben jij:

  • Je bent een leuke en enthousiaste collega met een binnenkort afgerond MBO diploma.

  • Je hebt bij voorkeur al ervaring opgedaan met klantencontact, zodat je de kneepjes van het vak al redelijk beheerst.

  • Omdat we ook veel toeristen spreken is niet alleen een goede Nederlandse, maar ook Engelse taalvaardigheid nodig. Als je ook een woordje Duits spreekt, zou dat geweldig zijn!

  • Je hebt goede computervaardigheden en werken met diverse digitale programma’s naast elkaar is voor jou geen probleem.

  • Je bent bekend met social media

  • Verder is het belangrijk dat je een open, lerende houding hebt, zodat je kunt groeien.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Kandidaat is flexibel beschikbaar. Dit betekend dat er de ene week 0 uur gewerkt kan worden en de andere week 24 uur. Kandidaat en leverancier zijn zich hiervan bewust. 

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring als service medewerker (50 punten);
4. Kandidaat is vaardig in de Engelse taal. Dit wordt getoetst in het gesprek bij de opdrachtgever (25 punten);
5. Kandidaat is vaardig in de Duitse taal. Dit wordt getoetst in het gesprek bij de opdrachtgever (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Dienstverlenend; 
- Enthousiast;
- Open houding;
- Lerende houding.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Nee.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 11 september 2025, van 10:00 uur tot 13:45 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Overige informatie

  • De gemeente Schouwen-Duiveland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval je een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval je een Toeleverancier bent die de tijdelijke medewerker detacheert). Je zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Door in te schrijven ga je ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • De gemeente Schouwen-Duivenland zorgt voor een laptop.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 1 september 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op gepubliceerd op dinsdag 2 september 2025 onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 3 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Sluiting inschrijving
03 Sep 2025
Aanvang
Mon Sep 22 2025 00:00:00 GMT+0200 (Central European Summer Time)
Inhuurtype
detachering
Opleiding
MBO
Administratief/Secretarieel
Burger-/Publiekszaken
Dienstverlening/Facilitair
Voorlichting/Communicatie
Solliciteer direct
Vragen over opdracht?

Niet gevonden wat je zocht?

Wil je gebruikmaken van persoonlijke begeleiding, slimme AI-matching en direct reageren op relevante opdrachten? Schrijf je in en ontdek wat Carrièrebrug voor jouw loopbaan kan betekenen.

Schrijf je in
Carrièbrug logo
Carrièrebrug
Reageert normaal binnen een paar uur.
Carrièrebrug
Goededag!
Waar kunnen we je mee helpen?
Whatsapp Logo
Start Whatsapp Chat
Whatsapp Logo