Toezichthouder Projecten

Gemeente Berg en Dal

Opdracht omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Berg en Dal mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Berg en Dal. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). gemeente Berg en Dal merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gemeente Berg en Dal
Wij werken voor onze samenleving en inwoners. Hiervoor doen wij iedere dag ons best. En daar zijn we trots op!

We zijn verbonden met de Berg en Dalse samenleving én met elkaar. We willen onze inwoners optimaal van dienst zijn en de ambities van ons bestuur ondersteunen.

Wij vinden het belangrijk dat:
we met elkaar en onze inwoners verbonden zijn;
we resultaten centraal stellen, in lijn met onze ambities;
we elkaar ruimte, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven.

Opdracht
Zorg jij er met jouw ervaring voor dat onze integrale projecten volgens afspraak worden uitgevoerd?

Waar kom je te werken?

Je bent onderdeel van het team Beheer Openbare Ruimte. Het team bestaat uit 2017 collega’s, die er samen voor zorgen dat de openbare ruimte in de gemeente Berg en Dal schoon, veilig en goed onderhouden is. Zodat inwoners en andere gebruikers er prettig kunnen wonen, werken en verblijven. Vanuit de beheerplannen en meerjarig investeringsplannen volgen integrale projecten binnen de openbare ruimte.

Wat ga je doen?

Je werkt, als toezichthouder nieuwe werken, nauw samen met de drie projectleiders. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de realisatie van alle integrale projecten binnen de gemeente Berg en Dal. Je bereidt de werkzaamheden voor, je houdt dagelijks toezicht en je zorgt voor de administratieve afronding van de integrale projecten. Kort beschreven ziet jouw functie er als volgt uit:

  • Je toetst ontwerpen, bestekken, calculaties en ramingen;
  • Je voert overleg met aannemers en geeft aanwijzingen en instructies;
  • Je adviseert de projectleider en de andere disciplines bij de voorbereiding van een project;
  • Je houdt toezicht op de uitvoering van de integrale projecten;
  • Je bewaakt de kwaliteit van het werk en signaleert afwijkingen;
  • Je let op dat de werkzaamheden veilig worden uitgevoerd;
  • Je rapporteert over de voortgang van de projecten;e draagt zorg voor verslaglegging van (bouw)vergaderingen;
  • Je bewaakt budgetten, maakt voortgangs- en eindcalculaties en evalueert de uitvoering;
  • Je draagt zorg voor de administratieve afronding van de uitvoering en de overdracht naar de beheerders;
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor de inwoners en belanghebbenden bij de integrale projecten in de uitvoering;
  • Je coördineert bijkomende werkzaamheden;
  • Je werkt projectmatig samen met alle collega’s aan integrale projecten in de openbare ruimte.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als toezichthouder OR of civiele techniek:
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met RAW en UAV.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder OR of civiele techniek binnen een gemeente (40 punten):
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met RAW en UAV (30 punten);
8. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender (30 punten);
a. Een maximum uurtarief tot € 80,- (30 punten);
b. Een maximum uurtarief tussen de € 80,- en € 90,- (20 punten);
c. Een maximum uurtarief hoger dan € 90,- (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Je herkent jezelf in onze organisatiewaarden en bestuurlijke ambities. Je bent collegiaal, klantgericht en resultaatgericht. Je bent communicatief sterk. Je bent proactief en oplossingsgericht. Je staat stevig in je schoenen. Je kunt goed met mensen omgaan. Je bent zelfstandig en durft verantwoordelijkheid te nemen. Je betrekt inwoners actief bij jouw werkzaamheden. Je gaat het juiste gesprek aan met aannemers;
- Resultaatgericht (voortgangsbewaking);
- Kwaliteitsgericht;
- Flexibel;
- Samenwerkingsgericht;
- Zelfstandig;
- Neemt verantwoordelijkheid;
- Goed in delen van kennis (vanwege de begeleiding van een minder ervaren collega).

Benodigd aantal professionals
1.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 / . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 25 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
• De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
• Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
• BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Bring your own device
• Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 15 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 16 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 22 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Sluiting inschrijving
22 Sep 2025
Aanvang
Sat Nov 01 2025 00:00:00 GMT+0100 (Central European Standard Time)
Inhuurtype
detachering
Opleiding
MBO+
Bouwkunde/Civiele Techniek
Ruimtelijke ordening/Milieu
Projectmanagement
Advisering/Consultancy
Solliciteer direct
Vragen over opdracht?

Niet gevonden wat je zocht?

Wil je gebruikmaken van persoonlijke begeleiding, slimme AI-matching en direct reageren op relevante opdrachten? Schrijf je in en ontdek wat Carrièrebrug voor jouw loopbaan kan betekenen.

Schrijf je in
Carrièbrug logo
Carrièrebrug
Reageert normaal binnen een paar uur.
Carrièrebrug
Goededag!
Waar kunnen we je mee helpen?
Whatsapp Logo
Start Whatsapp Chat
Whatsapp Logo