BEL Combinatie
Opdracht omschrijving
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de BEL Gemeente mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de BEL Gemeente. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.
Als kleine organisatie richt BEL gemeenten zich dagelijks met energie en enthousiasme op maatschappelijke onderwerpen binnen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. Samen maken we impact op het leven van ruim 30.000 inwoners!
Werken voor drie gemeenten is uitdagend: je werkt samen met drie colleges, twee provincies, twee veiligheidsregio’s en diverse partners. Dit biedt volop mogelijkheden om je te ontwikkelen, én het maakt je functie veelzijdig. Omdat we een kleine organisatie zijn, ben je zowel bij beleid als uitvoering betrokken. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en je kunt je werk zelfstandig inrichten. Ook werk je direct met collega’s en bestuurders samen in een open werksfeer. Bij BEL gemeenten worden collega’s warm onthaald, zijn we behulpzaam, werken we nauw met elkaar samen en zorgen we goed voor elkaar.
Opdracht
Binnen ons team Control & Financiën lever jij als Functioneel beheerder Finance een belangrijke bijdrage aan een goede financiële administratie in onze systemen. Dat doe je in een fijne, open omgeving waar je bij iedereen binnen kunt lopen. Er worden ook regelmatig leuke uitjes georganiseerd. Daarnaast investeren we graag in jouw persoonlijke ontwikkeling, en starten we met een uitgebreide onboarding, waarbij we elkaar goed leren kennen. Als Functioneel Beheerder Finance werk je in het team van Control & Financiën waardoor je dicht bij je interne klanten zit. Je verzorgt het functioneel beheer van o.a. LIAS en Civision Middelen/Innenen. Je ondersteunt daarin de medewerkers bij het gebruik van de systemen en fungeert als vraagbaak. Verder:
- Vertaal je gebruikerswensen naar functionele eisen;
- Signaleer en analyseer je knelpunten in het gebruik van systemen en draag je oplossingen aan;
- Stel je instructies, handleidingen en procedures op en houd je deze bij;
- Beheer je autorisaties en borg je gegevensbeveiliging;
- Adviseren over en beheren van wijzigingsverzoeken en nieuwe ontwikkelingen.
- Begeleiden van implementaties en toezien op het beheer door derden.
- Onderhouden van contacten met leveranciers, specialisten en eindgebruikers.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van ICT, Business IT;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met LIAS (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Key2financien en Civison (benoem duidelijk waar dit is is opgedaan);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen een gemeente.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente (40 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2financiën en Civision (20 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met LIAS (15 punten);
9. Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 10 CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-vr
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 08-09-2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 1 september 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 3 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 5 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Wil je gebruikmaken van persoonlijke begeleiding, slimme AI-matching en direct reageren op relevante opdrachten? Schrijf je in en ontdek wat Carrièrebrug voor jouw loopbaan kan betekenen.