Projectondersteuner Personeels- en werkzoekendenadministratie (PWA)

Werkzaak Rivierenland

Opdracht omschrijving

Organisatie Werkzaak Rivierenland
Werkzaak begeleidt mensen bij het vinden en behouden van werk. Wij versterken werkzoekenden, medewerkers en werkgevers bij het ontdekken, benutten en vergroten van talenten. Kom je bij Werkzaak Rivierenland werken dan bouw je mee aan de organisatie! De werksfeer bepaal je met elkaar. Je talenten worden ingezet en ontwikkeld én je krijgt de ruimte om bij te dragen aan continu verbeteren en innoveren van onze dienstverlening.

Opdrachtomschrijving
Voor tijdelijke versterking van onze organisatie zijn wij op zoek naar een zelfstandig professional die op projectbasis ondersteuning biedt bij het verbeteren en inrichten van administratieve processen. De opdracht is gericht op het verwerken van dossiers van een nieuwe opdrachtgever, het implementeren van een proceswijziging en het voorbereiden van de jaarafsluiting en het nieuwe boekjaar.

Doel van de opdracht

  • Het realiseren van een efficiënte en toekomstbestendige administratieve inrichting, inclusief:
  • Verbeterde processtructuur en prioritering.
  • Correcte en volledige invoer van nieuwe klantdata.
  • Implementatie en borging van een vastgestelde proceswijziging.
  • Ondersteuning bij jaarafsluiting en opstart van het nieuwe boekjaar.
  • Rapportage over voortgang en resultaten aan de opdrachtgever.

Randvoorwaarden en zelfstandigheid

  • De professional werkt volledig zelfstandig, met eigen methodes en planning.
  • Er is geen sprake van leiding of toezicht door de opdrachtgever; afstemming vindt plaats op resultaatniveau.
  • De professional bepaalt zelf waar en wanneer het werk wordt uitgevoerd.
  • De professional mag zich laten vervangen door een gelijkwaardige collega, mits vooraf afgestemd.
  • De professional werkt met eigen middelen en systemen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Beschikbaar per september 2025 voor gemiddeld 36 uur per week;
2. Minimaal een aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding:
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring
met data-invoer, dossierbeheer en kwaliteitsborging;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als project ondersteuner met
administratieve processen en procesverbetering;
5. Een maximum uurtarief van €60,- excl btw inclusief reiskosten woon-werkverkeer en Fee Flextender;

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met data-invoer, dossierbeheer en kwaliteitsborging (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als project ondersteuner met administratieve processen en procesverbetering (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden rondom jaarafsluitingen en de opstart van nieuwe boekjaren (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het implementeren van proceswijzigingen (10 punten);
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als project ondersteuner
op het gebied van P&O administratie binnen een gemeentelijke instelling (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Resultaatgericht en zorgvuldig.
  • Analytisch en procesmatig sterk.
  • Proactief en zelfstandig.
  • Samenwerkingsgericht en communicatief vaardig.
  • Flexibel en stressbestendig;
  • Nauwkeurigheid en oog voor detail, gecombineerd met een pragmatische aanpak.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en organisatiesensitiviteit.

Benodigd aantal professionals
1.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 september 2025.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 9 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot 04-09-2025 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 4 september 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Sluiting inschrijving
04 Sep 2025
Aanvang
Zo spoedig mogelijk
Inhuurtype
zzp
Opleiding
HBO
Administratief/Secretarieel
Solliciteer direct
Vragen over opdracht?

Niet gevonden wat je zocht?

Wil je gebruikmaken van persoonlijke begeleiding, slimme AI-matching en direct reageren op relevante opdrachten? Schrijf je in en ontdek wat Carrièrebrug voor jouw loopbaan kan betekenen.

Schrijf je in
Carrièbrug logo
Carrièrebrug
Reageert normaal binnen een paar uur.
Carrièrebrug
Goededag!
Waar kunnen we je mee helpen?
Whatsapp Logo
Start Whatsapp Chat
Whatsapp Logo