Projectsecretaris Circulair Ambachtcentrum Medel

Avri

Opdracht omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en AVRI mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van AVRI. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). AVRI merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie ‘‘Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten’’. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.

Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri is een gemeentelijk samenwerkingsverband op basis van de Wet gemeenschappelijke regelingen en voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie ‘‘Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten’’. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.

Het Rijksbrede programma Circulaire Economie ‘Nederland circulair in 2050’ werkt Avri aan de transitieopgave naar een Circulaire Economie. Dit betekent een nieuwe strategie; van de oude milieustraat naar een plek die inspeelt op de groeiende behoefte aan een circulaire economie en milieuvriendelijke oplossingen voor het hergebruiken, repareren en beter verwerken van grof huishoudelijk afval.

ONZE AMBITIE
Wat we tot stand willen brengen
Avri maakt werk van een leefbare wereld waarin iedereen meedoet. Nu en morgen.
Avri is meer dan een grondstofinzamelaar. We stellen een schone, duurzame en veilige leefomgeving centraal, waarin generaties van nu én de toekomst prettig leven en meedoen.
We maken als specialisten waardevolle impact in de circulaire keten door 'HART’ samen te werken met inwoners en partners.
Binnen Avri werken we continu aan onze eigen ontwikkeling en nieuwe manieren om een klimaatpositieve toekomst voor Rivierenland na te jagen.

Opdracht
Als projectsecretaris heb je kennis van het afvaldomein en ben je een onmisbare schakel binnen de projectorganisatie circulair ambachtscentrum.

Je rol is cruciaal voor het plannen, organiseren en documenteren van het project. Daarnaast is je rol bij de financiële en personele planning ondersteunend en bewakend waarbij je zorgt dat deze processen soepel verlopen. Je zocht ervoor dat de projectmanager en het projectteam/ stuurgroep en het bouwteam de juiste informatie heeft.

Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor het documentbeheer/ projectdocumentatie, notuleert (project)vergaderingen.
Je werkt nauw samen met de projectmanager bij het opstellen van rapportages het bewaken van de planning(en) en het voorbereiden van presentaties. Daarnaast draag je zorg voor het efficiënt inplannen van vergaderingen en andere projectbijeenkomsten en het versturen van notulen, uitnodigingen en agendapunten.
Je verzamelt financiële gegevens en levert input voor financiële rapportages aan de projectmanager en de stuurgroep. Je ondersteunt de projectmanager bij het bijhouden uitputting projectbudgetten, signaleert en rapporteert afwijkingen. Daarnaast ben je alert op financiële risico’s zoals onverwachte kosten of onvoldoende budget. Je legt de risico’s vast in een risicoregister.
Je ondersteunt de projectmanager met het bijhouden van de capaciteitsplanning en urenregistratie intern personeel.

Al met al ben je het aanspreekpunt voor het gehele projectteam en stuurgroep voor vragen over de planning, beschikbaarheid en afspraken en zorgt voor een soepel verloop van de dagelijkse werkzaamheden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met bestuurlijk sensitieve dossiers (Benoem dit duidelijk in het cv);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met projectondersteuning.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (10 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een bestuurlijke werkomgeving met politieke invloeden (Benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een (semi)overheid (25 punten);
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met advisering aan bestuur, MT en aanverwante stakeholders (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
CV eisen: Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Overige informatie
De opdrachtgever, danwel Flextender zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Competenties
- Analyse & Strategisch Inzicht
- Samenwerken & Netwerken
- Projectondersteuning & Advisering
- Administratieve accuratesse
- Communicatievaardigheden
- Omgevingsbewustzijn & Politiek-bestuurlijke sensitiviteit
- Projectmanagement & Resultaatgerichtheid

Benodigd aantal professionals
1

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 - maximaal 10 (ondergrens € 75,-/uur en bovengrens € 90,-/uur). Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma, Di, Wo, Do, Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 2 oktober 2025 vanaf 12:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 30 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
• De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
• Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
• BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen
• Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
• U dient te beschikken over een G-rekening, 40% wordt gestort op deze rekening.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 22 september 2025 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 24 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 29 september 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Sluiting inschrijving
29 Sep 2025
Aanvang
uiterlijk 1 november 2025
Inhuurtype
detachering
Opleiding
MBO+
Bestuurlijk
Voorlichting/Communicatie
Projectmanagement
Advisering/Consultancy
Solliciteer direct
Vragen over opdracht?

Niet gevonden wat je zocht?

Wil je gebruikmaken van persoonlijke begeleiding, slimme AI-matching en direct reageren op relevante opdrachten? Schrijf je in en ontdek wat Carrièrebrug voor jouw loopbaan kan betekenen.

Schrijf je in
Carrièbrug logo
Carrièrebrug
Reageert normaal binnen een paar uur.
Carrièrebrug
Goededag!
Waar kunnen we je mee helpen?
Whatsapp Logo
Start Whatsapp Chat
Whatsapp Logo